• Pozytywne 

    i niezwykłe

    Pomagamy w tworzeniu pozytywnych i niezwykłych doświadczeń w kontakcie z Twoją marką

    > Chcę wiedzieć więcej <

NASZA OFERTA

CEM 360 Code°

Customer Experience Management 360°
Projektujemy i wdrażamy modele systemowego zarządzania doświadczeniami Twoich Klientów oraz Pracowników w formacie 360°
Tworzenie pozytywnego i spójnego doświadczenia klienta w wielu kanałach jednocześnie jest dzisiaj jednym z największych wyzwań dla przedsiębiorstw. Spełnienie tej obietnicy jest najbardziej skutecznym sposobem dla organizacji, aby wyróżnić się na tle konkurencji i zyskać adwokatów marki.

Customized BOX

Rozwiązania dla mikro i małych firm – prosto i elastycznie.
68% osób deklaruje, że przestaje korzystać z usług danej firmy z powodu złej jakości obsługi, a 85 % klientów jest skłonnych zapłacić więcej (5-25%) w porównaniu do standardowej ceny za lepsze doświadczenia i wyższą jakość obsługi.
Przygotowanie Twojej firmy do dostarczania wyjątkowych i pozytywnych doświadczeń klientom i pracownikom nie musi oznaczać ogromnych wydatków. Sam zdecyduj, które punkty są dla Ciebie kluczowe i na jakim etapie rozwoju jest Twoja firma. Elastycznie skomponuj swój box i zacznij zdobywać ambasadorów Twojej marki. Najprościej.

Warsztaty

Programy rozwojowe i autorskie warsztaty interaktywne. Przygotujemy Twój zespół do dostarczania pozytywnych doświadczeń klientów. Pomożemy w budowaniu właściwej postawy i stworzeniu wewnętrznej zdolności do zapewnienia sukcesu. Naszą specjalnością są autorskie programy z obszarów: Employee & CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT, Misji, Wizji, Wartości i Kultury Organizacji, Budowania Marki Osobistej Managera Rozwoju Managerskiego i Osobistego, Kreatywności. Projekty realizujemy metodami aktywizującymi w oparciu o Model Efektywnego Treningu - Model SET®.

Sketchnotes

Sketchnoting, mapy myśli, myślenie wizualne czyli kreatywne techniki facylitacji grupowej oraz techniki wykorzystywane przy projektowaniu komunikacji wewnętrznej, wzmacniania zaangażowania oraz motywacji pracowników. Przedstawiamy strategię, cele biznesowe, wartości firmy metodą sketchnotingową, które w ciekawy i angażujący prawą i lewą półkulę mózgową sposób przekazuje najważniejsze treści biznesowe lub komunikacyjne wspierające proces wdrażania CEM.

NASZA MISJA

Jako klienci chcemy prostych i przyjaznych rozwiązań​; ​chcemy doświadczać pozytywnych emocji w kontaktach biznesowych; chcemy być częścią kultury w której zaangażowanie, reagowanie na potrzeby i nieprzeciętna obsługa Klienta nie są przypadkiem, ale naturalną postawą.

Dlatego wspieramy:

Mały i duży; elastycznie i prosto przekazujemy naszą wiedzę, doświadczenia, narzędzia każdej firmie gotowej na rozwój i zmiany.

Edukujemy poprzez warsztaty, dzielimy się wiedzą, wspólnie praktykujemy, pomagamy.

Pozytywne doświadczenia wzmacniają zdrowie i dobre samopoczucie! Zasługujemy na to, by być POZYTYWNIE ZASKAKIWANYMI. Chcemy być inspiracją dla innych a pozytywna epidemia niech zatacza coraz szersze kręgi.

Z ogromną przyjemnością nagradzamy najlepszych w tych dziedzinach
przyznając Customer Excellence Award.

> Chcę wiedzieć więcej <

NASZ ZESPÓŁ